Persoonlijke boodschap

Wat is er in deze tijd van hybride werken en digitaal vergaderen nou mooier dan het krijgen van een originele en authentieke handgeschreven boodschap?

In onze hedendaagse maatschappij is directe en snelle communicatie via e-mails, social media en SMS gemeengoed geworden, terwijl het ontvangen van een handgeschreven kaart via de post naar de achtergrond verdreven is. Hoewel technologie onze manier van communiceren dus aanzienlijk heeft veranderd, raakt het ontvangen van een handgeschreven, persoonlijke boodschap ons nog op een manier waar moderne communicatiemiddelen alleen maar van kunnen dromen.

Ondernemers en organisaties kunnen de kracht van de handgeschreven persoonlijke boodschap bijvoorbeeld inzetten om hun klanten, relaties en medewerkers te bedanken en te behouden.

“The smallest act of kindness is worth more than the grandest intention.”

Oscar Wilde

Persoonlijke boodschap

Eenmalige kaart

Handgeschreven boodschappen hebben echte kracht. Waarom? Vanwege een bewuste handeling die begint vanuit het de juiste gedachte en eindigt op papier. De meeste mensen zijn de kunst van het schrijven met de hand vergeten en hoe deze praktijk, vereeuwigd in eenvoudige ansichtkaarten of brieven, een glimlach en grote vreugde kan brengen.

Denk hierbij aan het volgende:

    • Steek vrijwilligers een hart onder de riem voor de inzet die ze hebben getoond.
    • Bedank vaste klanten voor hun (jarenlange) klandizie
    • Laat werknemers weten dat hun inzet gewaardeerd wordt.

Dit zijn slechts enkele voorbeelden die kunnen dienen waarom iemand een persoonlijk (en handgeschreven) bericht zou mogen ontvangen.
Dit vergroot de kans dat er een volgende keer weer op hun gerekend kan worden.

Persoonlijke boodschap

Meermalige kaart

Met de huidige technologische middelen binnen handbereik is het gemakkelijk en handig om een briefje te schrijven via e-mail of social media, maar de tijd nemen om een boodschap met de hand te schrijven in een persoonlijke brief of kaartje kan een langdurend, krachtig effect hebben. Het ontvangen van een handgeschreven bedankbriefje is zo zeldzaam in deze tijd dat mensen zullen onthouden dat je er genoeg om gaf om iets per post te sturen.

Laat daarom op meerdere momenten in het jaar weten dat u graag uw waardering wil uitspreken. Wij plannen deze momenten samen in zodat klanten of medewerkers onverwachts verrast worden op het juiste moment. 

Tweemaal per jaar

Driemaal per jaar